Det är KALLT!!!!!

I skrivandets stund....


Precis 40(!) grader skillnad på inne och utetemp...

Imorse var det -16 och sen har det legat runt -13 eller nåt under da'n. Dock har det varit soligt och klart och väldigt fint men KALLT! -20 nu undra om det sjunker mer under natten. Idag startade bilen ordentligt iallafall och jag och Rasmus tog oss en sväng in till Årjäng efter att vi lämnat av Oscisen på dagis.

Första stopp var skolan för att prata lite framtidsplaner... För ja, det finns faktiskt en tid även efter mammaledigheten...

 
Trevligt att träffa Kalle och några andra av mina "gamla" klasskompisar. Det verkade Rasmus också tycka  ! Och eftersom det är ganska sällsynt att jag är med på bild här i bloggen så passade jag på att knycka en bild Kalle tog på mig också så att ni inte glömmer bort hur jag ser ut ;-) ....

Det var ett givande besök på skolan. Vi bestämde att jag ska börja läsa en kurs (inte helt bestämt vilken än) på distans redan nu efter jul för att sedan börja "på riktigt" i augusti -11. Det ska bli så kul att komma igång igen och skönt att känna att man gör nåt meningsfullt om dagarna. Eller ja, det är väl i allra högsta grad meningsfullt att vara mammaledig men ändå, detta är kreativt på ett annat sätt... Hoppas bara att jag får tiden att räcka till... Tid och studiero....?! Ja det märks, jag har ju inget att förlora på att försöka iallafall!

Efter skolan åkte vi vidare och fick en hel massa uträttat! Dock fick jag gå julklappstomhänt både från EM-möbler och Järnhandeln då det jag skulle ha var slut resp inte salufördes men men det var värt ett försök.... Vi ska ju till Karlstad på fredag så jag får väl kolla på nåt annat då...

En fika hos Patrik och sen ICA och ÖB i en farlig fart innan vi var tillbaka i Blomskog och hämtade Oscar kl. 2. Nöjd!

Nu är det alldeles, alldeles strax dax för sängen!

Go'natt!



Kommentarer
Postat av: Kalle

Nämen se så söt han sitter, och så håller han Rasmus i knäet också. haha, nejdå, ql att du fortsätter också, får hoppas att CSN hör av sig snart till mig med de raringarna ;)

2010-12-04 @ 22:37:05
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0