180 cm är inte nog!



Nej nätter som den som just passerat önskar man att man hade minst 3 meter säng i sovrummet för 180 cm räcker inte långt till mamma, pappa, Rasmus OCH Oscar. Men det klart, även om vi hade 3 meter skulle vi väl ändå ligga och trängas på 1/3 av den. Våra barn tycker helt klart om att ligga NÄRA och att vakna tidigt! 4:55 var klockan imorse (3:58 igår), det är för tidigt!

Nu hoppas jag att iallafall den minsta av sömnsabotörerna snart somnar om. Pappan i huset fick ett ryck och håller på att baka äppelkaka och själv ska jag ta fram symaskinen och lägga upp några byxor som Oscar under högljudda protester fått prova nu på morgonen...


Barnen just nu... Ganska söta när de faktiskt kan samsa om sakerna! (Läs, när Oscar låter Rasmus vara med...)
  
Oscar har visst fortfarande pyjamasbrallorna på sig...

För första gången på evigheter höll jag mig vaken och såg HELA filmen igår :-) ! Den var faktiskt riktigt bra även om den på ett sätt var ganska förutsägbar men ändå inte.. Utan att säga för mycket om nån tänker se den! Helt klart en sevärd film iallafall och extra plus för att George Clooney spelade huvudrollen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0