Kraschlandning



Så här såg vår lilla trollunge ut när jag hämtade hem honom från dagis idag...


Krasch, boom, bang snubblat på sina egna fötter på asfalten strax innan jag kom. En liten bula i pannan och uppskrapad näsa... Stackars!

 
Har varit ganska glad ändå under eftermidda'n....

Det som stör mig så är att jag var lite tidig när jag skulle hämta barnen och tänkte därför ta Rasmus först som omväxling men sedan gjorde jag inte det ändå för jag tänkt att det fanns en liten möjlighet att han fortfarande sov middag så jag hämtade Oscar först. Hade jag följt min första känsla hade det kanske inte hunnit hända!

Jag vet att det bara är ett skrubbsår och en bula men ändå, jag vet ju själv hur ont såna där "kraschlandningar" gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0