Trendsättare?!

I en av årets julklappskataloger....


...en sån dräkt hade dock undertecknad redan 2004! (Snacka om att ligga steget före...)

Undra om dräkten i katalogen också är uppbyggd på hönsnät ;-) ...?! Ingen höjdardräkt när man blev kissnödig kan jag meddela...

Kan fortfarande inte förstå varför vi hade så svårt att få en taxi och varför vi inte blev insläppta på Harrys ;-) ...
Haha, det jag däremot kan förstå är att jag fick lite väldigt konstiga blickar på mig när jag tog ut voffs på snabbkisspromenad när jag kom hem på natten. Halt var det och ramlade omkull gjorde jag, inte helt lätt att ta sig upp igen i den munderingen heller...




Världens bästa hund och världens bästa vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0