1-årsdagens baksida...

 
Tårta och paket igår - sprutor och "bvc-besiktning" idag... Lilla hjärtat, hoppas han inte reagerar på sprutorna (jag tror det är 2 han ska få...) allt för mycket så vi får in feber och mer gråt än nödvändigt i huset uppe på allt annat...


Just nu ligger gullungen och sover iallafall (intet ont anande om vad som komma skall i eftermiddag...) och Oscar är på dagis. Strax är det dags att börja röra på fläsket för att hinna med det som behöver göras innan vi far in mot Årjäng. Patrik ska tvätta mitt hår, Rasmus behöver nog också en dusch och så måste vi skriva lista på vad som behövs från affären.

Hmm, undrar om jag fixar att kladda på lite mascara med vänsterhand?!

Ska inte va på BVC förrän i eftermiddag men då vi ska försöka hinna uträtta en hel del annat också så får vi nog försöka komma iväg senast om ett par timmar.

Min arm gör fortfarande ruggigt ont HELA tiden men 2 Citodon var 6:e timme gör det uthärdligt iallafall. Det värsta med tabletterna är att jag blir så trött och lite yr av dem. Men hellre det än att ha onödigt ont. Nätterna är värst för då känns det liksom som att jag inte vet vart jag ska göra av armen och den gör ont i alla vinklar. Inatt har jag dock sovit halvsittandes uppbullad med massor av kuddar bakom och runt mig och även om jag inte sovit bra så var det i varje fall bättre än natten till igår...

Och DÄR vaknade liten - dax att sätta fart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0