Dag 6

Så som förmiddagarna ser ut mest här i sjukstugan...

3 x Andersson pysslar med lite av varje efter frukost...

Jaha vad ska man säga... Fredag och gipset sitter där det sitter :-(, det gör fortfarande skitont, jag skulle kunna göra nästan vad som helst för en helkroppsdusch, är allmänt skitless och på gränsen till medvetslös T R Ö T T av värktabletterna jag fortfarande knaprar maxdos av. Japp, livet är roligt nästan jämt... Tack och lov för min underbara make som tar hand om mig och barnen.

Jag Älskar Dig Patrik!





























































Kommentarer
Postat av: Kristin

Men du, jag vet inte riktigt hur högt upp du är gipsad, men kan du inte ta en plastpåse typ Ica, stoppa i handen och tejpa ihop "den öppna delen" runt armen. Sen kan du väl duscha om du håller armen lite uppåt så det inte rinner in i påsen. Har ju aldrig varit gipsad men jag har haft en skena som inte fick tas bort och då gjorde jag så. =)

2011-01-21 @ 15:12:22
Postat av: ♥ Jenny ♥

va söta bilder på er =)=)

2011-01-23 @ 20:32:30
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥

va söta bilder på er =)=)

2011-01-23 @ 20:32:47
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0