Puuuuuuuuuuuh......

Summasummarum, jag slipper operation! Benen ligger som de ska och kommer förhoppningsvis läka ihop så nu men smärtan kvarstår så ortopedläkaren (som jag fick träffa efter många om och men...) skrev ut mer tabletter och rådde mig till fortsatta besök på radiusmottagningen. Måste försöka kolla upp om jag inte kan träffa en sjukgymnast i Årjäng istället för att åka till Karlstad enkom för det...

Besöket på sjukhuset var allt annat än smidigt, men det får jag berätta om imorrn för ikväll orkar jag inte!

Barnen har iallafall blivit ömt omhändertagna hemma hos farmor och farfar medan vi var iväg, skönt för dem för idag har det varit MYCKET väntetid... Vi köpte med oss semlor som vi kalasade på innan vi for hem...

Livet är bra orättvist ibland... Men lugn, bara lugn Rasmus - din tid kommer ;-)! Gnaga rå morot var nåt farmor lärt honom under dagen och han verkar gilla det!

Vi var förbi Barnens Hus i Karlstad för att inhandla Oscars belöning för "provtagningsdygnet"...

Ett nytt pussel! 70 bitar och väldigt mycket enfärgat så det var kanske i svåraste laget... Men Oscar blev jätteglad och satte genast farfar i arbete!

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

åh, semla =)

2011-01-25 @ 09:17:23
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad skönt att höra att du inte behöver operera.



Vilken läkare träffade du? Karlstad har nämligen en av landets bästa ortopeder har jag hört, det var han som hade hand om mig och mitt knä det var skönt.

2011-01-25 @ 20:17:10
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0