Efter regn kommer sol!


Min kamera lämpar sig kanske inte riktigt för denna typ av bilder, men det blev verkligen en vacker kväll...

Precis när jag publicerat förra inlägget öppnade sig himlen åter igen och det var inget litet skyfall som kom. Bokstavligen talat (dyng)surt när jag precis bestämt mig för att gå ut. Dock gav det sig fort så jag chansade på att ge mig ut ändå och det behövde jag inte ångra. Himlen sparck upp och det blev jättevackert. Synd bara på alla mygg som höll på att äta upp mig...

Tog samma sträcka idag som igår och än så länge känns det ok. Är ganska nöjd över att jag tog goretexskorna istället för de vanliga pumadojjorna (intresseklubben antecknar va ;-) ?!) då det var ännu blötare i skogen idag än igår... Plötsligt förstår jag nu också varför jag är så noga med att köpa vattentäta gympadojjor till Oscar, för vanliga skor blir man ju dyngsur bara av att nudda litet fuktigt gräs, hade mina "vanliga" igår...


Stretchat (tydligen också JÄTTEviktigt för att påskynda läkprocessen) och duschat nu. Ska slappa en liten stund i soffan innan sängen väntar. Imorgon ska jag och Oscar ta en tur till Karlstad så då gäller det att vara utvilad...

Go'kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0