Dagens agenda...

...är tom! Hmm, visserligen inget speciellt ovanligt men det vi hade planerat för dagen blev det tyvärr ingenting av så nu har vi ingenting att göra. Vanligtvis stör det mig inte men idag känner jag mig rastlös och i behov av ATT hitta på något. Patrik ska dessutom jobba sent ikväll så dagen framför oss är LÅÅÅÅÅÅÅNG!


Oscar var inte särskilt nöjd över upplägget igår när han och jag åkte på inskolning och Rasmus fick vara hos farmor och farfar under tiden. Det tog han dock igen med råge när vi kom tillbaka! Först med en glass och sedan såg han till så att han blev kvar ensam med farfar HELA eftermidda'n. 


Rasmus hann också trycka i sig lite glass innan vi gick hem. Konstigt det där, han gillar verkligen inte glass - förutom hos farmor.... Där använder han dessutom haklapp, något han vägrar hemma....

Vi skulle behöva handla lite inför helgen (inbillar mig att det är mindre folk idag än imorrn) och hitta på något att baka till fikat på midsommar men annars vet jag inte vad vi ska göra. Hade lite funderingar på att åka och bada nånstans men än så länge ser inte vädret så där jätteinbjudande ut för den aktiviteten. Asch då, vi får se. Kanske borde jag börja med att sätta på en tvättmaskin (neverending story....!) och ringa till skolan och fråga lite kring schemat jag fått hem och inte riktigt förstod.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0