Man saknar inte kossan...

...förrän båset är tomt!




Dagens bästa skulle kunnat vara att det fanns glass KVAR som jag mumsade i mig i ett obevakat ögonblick....

Men nej, på riktigt måste det bästa varit när Oscar kom hem efter att varit med farfar på en tur till Årjäng under några timmar och slänger sig om halsen på Rasmus med ett äkta:

"Åhhhh, jag har saknat Dig Rasmus!"


Haha, särskilt med tanke på att det mer eller mindre sista han gjorde innan han åkte var att behandla Rasmus med ganska hårda "syskontag"....


Det ser kanske inte så gosigt ut på bilden men det var det. Speciellt som Oscar ropade på mig från köket, "Mamma, kom hit och ta ett kort på oss, när vi sitter här i soffan och jag har kommit hem!" Så blir det när man är lillgammal så det förslår och uppväxt med en kamera framför ansiktet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0