Det gäller att bo in sig....

Ja det där med att få upp saker på väggarna är väl kanske inte riktigt vår starka sida. Eller jag är nog faktiskt den som får ta på mig skulden för att de flesta väggar här hemma gapat tomma - jag har sån hemsk beslutsångest!!! Men nu, efter 4½ år i huset har vi till slut fått ordning på långväggen i vardagsrummet...


Tavlan är en av de canvastavlorna som vi beställde från Extrafilm för någon månad sen (men alltså inte bestämt placering på förräns nu...). Jag har tagit bilden själv och motivet är från mina hemtrakter kring Göta Kanal, vid akvedukten i Ljungsbro. Syns kanske dåligt här men det är ett väldigt härligt djup och färger i bilden och jag är kanonnöjd med den!

 
Även denna tavla en canvas men i miniformat med våra händer. Textskylten framför fick jag av goda vänner när jag fyllde år och jag tyckte den passade fint framför. Och så bröllopsparet som dekorerade vår bröllopstårta! Den andra lilla ramen på översta hyllan är fortfarande tom men jag har en liten idé om vad jag ska fylla den med...

Jag köpte 3 tavellister så jag är lite i valet och kvalet om vi ska sätta upp även den 3:e, isåfall i samma nivå som den 1:a men en bit ifrån. Samtidigt är jag rädd för att "övermöblera" väggarna så jag vet inte...

Är nöjd med resultatet och det var tur att vi skyndade långsamt med just denna vägg då ursprungstanken var en helt annan och detta blev mycket bättre! Nu är det bara våra VITA väggar i hallen som behöver lite pyntning... Visar bild på det om ska vi säga ytterligare 4½ år ;-) ....
                                                                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0