Glada barn!


Senaste veckan upplever jag att barnen varit väldigt glada och allmänt tillfreds. Kanske gjorde några dagars miljöombyte i Linköping både dem (och mig!) gott. Eller också sitter det (för Rasmus del) i att de onda hörntänderna i överkäken äntligen brutit igenom och inte gör ont längre eller också är det helt enkelt en kombination! Hur som helst är det härligt och så det ska vara!





Patrik brukar säga att om jag är nöjd och glad är resten av familjen också det... Haha, kanske ligger det nåt i det han säger samtidigt som jag känner lite likadant, är barnen nöjda och glada så blir dagarna så mycket lättare och självklart jag gladare så jag antar att det hänger ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0