Inte mera promenera



Jaha, så var det med det! Fötterna ställer alltså fortfarande INTE upp på att ta sig fram mer än nödvändigt. Hmm, skit också! Blev inte mer än max 30 minuters promenad och det gjorde ont redan efter 10. Får väl hålla mig till cyklingen då för det verkar ju funka. Synd bara, dels på mina nästan nya "superförbrännarskor" och dels för att jag verkligen gillar promenader som motionsform.

Det har gått en vecka sen jag var på vårdcentralen nu och jag har ännu inte hört något från Ortopedtekniska - man kan ju alltid hoppas att de fixar till några superinlägg med magiska funktioner åt mig så fötterna börjar funka bättre för så här kan jag ju inte ha det!

Men, men lillkillen somnade gott i vagnen iallafall och sover fortfarande så jag ska passa på att få i mig lite kaffe och kanske hinna vika in lite tvätt också innan han vaknar igen!


Oscar är på dagis han. Och imorse var det bråttom att komma dit. "Jag måste till dagis på direkten mamma, ta mig dit omedelbart!" . Hans ordförråd kan man inte klaga på iallafall!


Mäkta stolt Oscar som fick cykla till dagis idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0