Istället för att dammsuga....

Har ägnat ett par timmar åt att fixa med "tittskåpsramarna" jag köpte på IKEA i förra veckan...



Tanken är att det ska bli en för Oscar och en för Rasmus och de ska sitta ovanför våran säng. Haha, eller brevid sängen för Patrik var INTE särskilt sugen på idén att fästa dem över huvudet där vi sover ifall de ramlar ner.... Det kanske ligger nåt i det han säger, men det skulle jag ALDRIG erkänna!

Hursomhelst i sovrummet ska de iallafall upp när de är färdiga. Dock har jag ändrat mig angående utformningen redan ett antal gånger så vi får väl se hur det blir... Just nu sitter jag och väljer ut bilder, ett evighetsprojekt bara det eftersom det finns ganska (läs MASSOR) bilder på båda barnen, kruxet är bara att jag vill ha ungefär likartade bilder på båda barnen. Hmm, återkommer med bilder på det färdiga resultatet...

Lunchdags nu. Rasmus har sovit en stund, men egentligen alldeles för kort för att orka med eftermidda'n så vi får väl se hur det påverkar humöret senare...


En liten tröttmössa efter frukost imorse... Vaknar man redan halv 6 så gör man, då blir man trött igen redan på morgonkvisten och får ta igen sig en stund på köksgolvet!

Eftersom svärmor var bortrest i söndags när det var Morsdag ska vi dit ikväll istället för att ta en liten fika. Patrik har som vanligt mycket på jobbet så jag förmodar att jag och barnen knallar dit lite i förväg så att det inte blir för sent. Får nog bli ett väldigt lätt mellanmål i eftermiddag för att istället ta en tidig kvällsmat innan vi knallar bort. Intresseklubben antecknar va?!

Nä, dags att värma på lite mat till mig och liten nu innan vi ska hämta stor från dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0