- 4 kg på 6 veckor?!



Resultatet av min egen lilla utmaning är att jag inte riiiiktigt kom i mål, men -3,7 kg. hann det bli. Och visst 300 g hit eller dit är väl kanske inte så mycket att hänga upp sig på. Kommer iallafall äntligen i mina aldrig använda byxor (köpte dem strax innan jag visste att Rasmus låg i magen...) och det är en vinst i sig!



Visst, att få på sig ett par byxor är ju nödvändigtvis INTE samma sak som att de sitter bra, men 4 kg till så... Kan knäppa dem nu iallafall vilket jag varit tveksam till om det någonsin skulle ske igen...



På't igen bara!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, härliga du! Bra kämpat! Vilken skillnad! Och då vet man att den största skillnaden ändå sitter INUTI kroppen!



Och vad glad jag blir över att jag får fortsätta läsa! Tack!



Jag har för plan att komma i mina gamla kläder innan min födelsedag i april, pratar vi vikt så är det någonstans kring tio kilon, jag räknar det dock i jeansstorlekar. Jag trivs bäst när jag drar 28 i bredd på jeans, nu för tiden krävs det 31:or för att jag ska kunna knäppa, och det är inte roligt att inte vara bekväm i sin kropp.



Vilken morot du gav mig, nu blir jag också sugen på att ta tag i kämpandet! Dock, så har jag turen att jag nu fick mitt nya jobb, som innebär konstant rörelse. Jag hoppas att det får fläbbet att ramla av, haha!



men åh, igen då, vad DUKTIG du är! Heja dig!

2011-10-05 @ 16:22:58
Postat av: Tessan

Jättestor skillnad ju! Du är superduktig med både vikten och motionen. Härligt att komma i gamla kläder:)) Ha en trevlig resa:)

2011-10-07 @ 00:11:16
URL: http://tessanslchf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0