Årets sista dopp?!

Tjusig kreation va?!
 
Varmt och soligt, eller ja, soligt iallafall (åtminstone mellan molnen...) så i eftermiddags fick det bli eftermiddagsfika med dopp ;-) vid Kolsand...
Och gissa om det nya snorkelsetet skulle med och invigas på "riktigt"?!
¨Lillebror badade också men gav upp ganska snabbt och började bygga sandslott istället...
Och givetvis hade vi med oss en badkruka i packningen också...
Landkrabban ♥ sjöodjuret = SANT! Fast idag var det faktiskt liiiite kallare än vad jag förväntat mig.. ...men det skulle jag ALDRIG erkänna för min man!
 
Och just det, Oscar gjorde ju en egen stensamling han också...
Och enligt honom själv hade det aldrig gått om han inte haft snorkeln med sig!
 
Undra om det blir något mer dopp i svenska vatten i år...?! Om inte så blir 2012 året då Patrik inte badade ute alls...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0