Den som väntar på nåt gott...

Vilken dag! Efter att ha ägnat förmidda'n åt diverse "måsten" som att putsa ur vitrinskåpet så fick det bli söndagsmys resten av dagen.
 
 
 Efter utomhuslunchen packade vi in barn, svärföräldrar och kaffekorg och åkte iväg för att fortsätta eftermidda'n i Kolsand. Bäst att passa på, kanske är detta sommarens sista dag?!
 
Och till slut tog Patrik årets 1:a och förmodligen sista(!) dopp!
Här är vi - hela blötdjursklanen Andersson! Svärmor knäppte kortet!
 
Vilken underbar dag och jag som trodde att förra helgens dopp skulle bli årets sista! Men ack så fel jag (lyckligtvis!) hade, vi har ju hunnit badat flera gånger till! Egentligen skulle man kunna säga att vi senaste veckan badat mer än resten av hela sommaren - badväder värt att vänta på! Och jag klagar INTE - härligt!
 
Och förresten, bilden nedan blev inte alls så fyndig som jag tänkte när jag knäppte den...
...eftersom att Patrik faktiskt badade idag var tanken till bildtext att vi bytte 1 badkruka mot 2 andra. Men tji fick jag - efter lite påtryckningar från barnen (såklart!) gick de allt i båda två!
 
Hur som helst, tack för sällskapet Alice & Kent, det blev en fin avslutning på helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0