Ingen återvändo...

...för håret har verkligen växt som ogräs under sommaren!
 
Men då klippning i vanliga fall knappast hör till barnens favoritsysselsättningar så måste jag väl erkänna att man drar sig lite för att "ta tag i problemet"... ...men idag så!
Och sant som det var sagt så är undrens tid inte förbi, lillkillen satt duktigt still utan en enda protest under hela tiden... Den något större killen var som synes dock inte på humör nog idag så honom får pappan ta itu med under helgen! Hehe, sen tyckte jag att jag var lite smart som utfodrade med glassbelöningen i badkaret - kladda på bara ;-) !
 
Och för att vara premiär för mig med maskinen tycker jag det blev helt ok..
Fina, fina Rasmus ♥ !
 
 
Misstänker att han minskade sådär en halv kepsstorlek ;-) ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0