Sommarlovets sista dag...

...blev det visst idag! Så går det när man hamnat 1 vecka snett i kalendern... ...jag som har gått och trott att jag började nästa vecka!
 
Njuuuuter varenda liten solstråle ♥... ...det behövs inför vintern!
 
Oscar gav mig som förslag förut att det vore bättre om jag tvättade mina kläder i Kolsand, för då kunde jag bada samtidigt... Hmm, undra om det var ett förtäckt förslag om ett dopp!
 
Och självklart är Oscars ord min lag... ...åtminstone när det betyder att jag också får BADA!
Har fixat kvällsmackor och en kaffetermos, nu - KVÄLLSUTFLYKT!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad mysigt med ett kvällsdopp. Tråkigt att du hade sett fel på en vecka så ni får kortare lov men jag räknar med att barnen är ganska nöjda med att få börja på dagis igen.

2012-08-21 @ 19:07:28
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0