Alla hjärtans dag...

...och uppvaktningen har varit total, t.o.m från barnen! Visserligen med assistans från dagis men ändå...


Från liten...


...och stor! Oscar hade dessutom bakat muffins och ritat ett självporträtt på kortet! Jag blev så glad att jag nästan började gråta då jag sällan är den som får ta del av mästersverken han skapar. Eller ja, han visar dem stolt för att sedan berätta att de är till någon annan...

Och det mest speciella med detta kort är att jag misstänker att det tillverkades redan förra veckan då Oscar nämnde något om ett allahjärtansdagkort i fredags men nog kom på sig att det skulle vara en överraskning och ville absolut inte upprepa vad han sagt.  DET ÄR STORT, då Oscar vanligtvis är den som avslöjar pakets innehåll innan mottagaren hunnit få av pappret...

Älskade små ungar!

Min stora älskling kom också hem och överraskade mig efter jobbet...

 

Inte bara med gottigott utan även med röda rosor och ett paket ♥! Men vad det var i paketet får jag visa imorgon för nu är det mer än slut på orken!

  

Älskar Dig också Patrik!



Bara Buzz och snuttisarna är med kan man ligga vart som helst...

Och precis som jag trodde har jag fått sällskap i sjukstugan då Oscar faktiskt hade lite feber innan läggdags. Hoppas det stannar vid lite för hans senaste feberrundor har varit väldigt obehagliga då de påverkat honom väldigt...

För egen del blir jag inte bättre, snarare tvärtom då febern är tillbaka ikväll och nu har dessutom näsan börjat rinna - blääääää! Men Rasmus är pigg (än så länge!) och Patrik känner sig lite bättre idag så man får väl va tacksam för det lilla antar jag!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

fint att få nånting från barnen =)

2012-02-16 @ 09:33:46
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0