Plötsligt hände det!

I vanliga fall är jag väldigt svårflörtad när det kommer till att handla av telefonförsäljare eller delta i marknadsundersökningar men ett par gånger om året känner jag mig lite snäll och ställer upp. Denna gång var det nån slags marknadsundersökning för radiovanor och som tack för hjälpen fick jag en trisslott.

Med vinst!!!



Haha, 50 spänn va, undra hur jag ska investera dem på bästa sätt...?! I en stor godispåse kanske, eller kanske i mera näsdukar ;-)?!

Detta var vi ju så klart tvungna att fira....

...igår kväll letade jag upp lite hallon ur boxen och så smaskade vi hallonpaj!

Gott var det!

Början på ännu en dag i sjukträsket. Idag är det Patriks tur att ta en vända till vårdcentralen, troligtvis med samma utgång som mig... Min hosta har blivit något bättre men det är också allt. HUVUDVÄRK har jag och det biter inte tabletterna på längre.

Oscar hostar hemskt han också men det verkar iallafall som att öronen känns bättre idag - alltid något! Och Rasmus han snorar, snorar, snorar...

Atttjoooo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0