Snorfanor!

Mitt i tristaste sjukstugan fick jag plötsligt en anledning att dra lite på smilbanden när min vän Maria introducerade ett helt nytt ord i mitt vokabulär - snorfanor! Ha, ha klockrent för jag förmodar att du menar näsdukar ;-)?! Och är det inte ironiskt hur vi alltid verkar sitta i samma båt ♥ , med eller utan snorfanorna hissade ;-) ! Krya på Dig du också! Saknar Dig!

Och med tanke på att dagen här hemma (precis som de senaste dagarna) sett ut ungefär så här hela dagen...



S O F F - läge...


...och åter soffläge med avbrott för ett par timmars duplobygge så känns det som att vi behöver tänka tillbaka på nåt roligare!



Ge oss hälsan tillbaka och fler av såna dagar som de på filmen ovan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snorfana=näsduk. Helt rätt fina du.

Krya Krya



Tack för att du la upp sprutmotorfilmen igen. Den gör en sjukling som jag lite gladare.



Puss

2012-02-18 @ 19:57:18
URL: http://casadelknas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0