Sportlov!

Och åkern här hemma som vintertid är som gjord för både skid- och pulkaåkning ser ut så här....

Eller nja, nu är jag inte helt ärlig för bilden ovan är från igår och just nu vräker snön ner men med tanke på hur varmt det varit hela förra veckan och hur varmt det ska fortsätta vara denna vecka så lär inte snön som kommer idag duga till några mer avancerade vinterlekar...

Men, men sportlov är det hur som helst! Barnen är lediga från dagis nästan hela veckan och vi får försöka underhålla varandra bäst det går. Dock känner jag mig långt ifrån så ledig och avslappnad som jag borde då jag har typ 3 veckors skolarbete (eftersom jag varit sjuk) som hänger över mig och måste bli gjort...

Får försöka ta kvällarna till det denna vecka...

Vi lägger iallafall en väldigt mysig och bra helg bakom oss!



 
 

Rasmus fortsätter rossla och tungandas och jag har nästan börjat ge upp hoppet för att nånsin få prata med någon på Barnallergicentrum (där vi blivit lovade en tid för astmautredning) då deras telefontider är under all kritik. Försökte nästan hela förra veckan, pratade in på telefonsvararen och har fortfarande inte fått kontakt med dem. Denna vecka har de teltid tisdag och torsdag så jag hoppas verkligen de svarar då!

Nåt måste iallafall göras för så här kan han inte ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0