Fixifixi

Idag har det fixats och donats lite överallt på berget. Patrik gick ut direkt efter frukost och började olja farstukvisten (inkl.trapp)...
Fiiiiint blir det! Är väldigt nöjd med färgsättningen på hela huset.
 
Under tiden påbörjade jag och barnen ett eget projekt...
F.d "Kattebo" i lagår'n, där katterna bodde när de var ungar ska få sig ett ansiktslyft och bli som någon form av lekstuga, eller "Klubbhus" som Oscar föredrar att kalla det...
Tanken är att vi ska måla lite (som jag lovat Oscar att HAN ska få göra, eller iallafall hjälpa till med...) och möblera lite smått. Kommer nog bli jättebra, men det enda vi hann idag var städningen - sen tröttnade Rasmus... Men under tiden vi höll på var det med en väldig entusiasm! Fortsättningen följer eventuellt imorgon...
 
Och i skrivandets stund är min flitiga aka rastlösa make åter igen ute och jagar knott med målarpenseln...
"Kökstrappen" får lite påfyllning med färg den också, det är ett par år sedan senast...
 
Men nu är han snart klar tror jag, gött det - börjar kännas lite ensamt här inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0