Go'fika!

I eftermiddags tyckte jag faktiskt att barnen och jag gjort oss förtjänta av lite go'fika. Eller förtjänta och förtjänta men en liten uppmuntran - det har inte varit så roligt för barnen heller denna veckan när jag varit dålig och inte orkat något och barnen har tagit det väldigt bra faktiskt.
KLADDKAKA! Det funkar alltid. (Fast Rasmus fick en bulle istället då han ratar allt som är kletigt...)
 
Och japp, bären har vi även idag "stulit" i granngår'n...
Hoppas svärpäronen förlåter mig....
 
Och vi hade ju faktiskt ett ärende dit, då Oscar haft i uppgift att plocka in posten medan de varit borta några dagar, en uppgift han tagit på största allvar!
En stolt liten postman!
 
Och eftersom det är en så låååång väg (inte!) det är hem till farmor'n och farfar'n är ju traktorn det enda rätta att använda för att ta sig dit...
 
Välkomna hem igen förresten där brta i granngår'n, det finns kladdkaka kvar om ni är sugna imorrn (fast då får ni banne mig ta med egna hallon ;-) !)
 
Nu är det hög tid att krypa ner under täcket! Hoppas på att få sova i egen säng inatt med endast min man som sängsällskap... Jag älskar mina barn men jag föredrar n'är de ligger i sina egna sängar på nätterna!
Förresten, undra varför Oscar just idag bedyrat sin kärlek till mig lite extra ;-)...?! Svag för sötsaker. Och att bada(!), precis som mamma!
 
Go'natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0