Nikon Coolpix och andra guldkorn!

Eller ja, gårdagens men ändå...
Äääääntligen har jag fått hem en ny kamera (som jag redan älskar!).
 
Den gamla Casion, som egentligen inte alls var särskilt gammal drabbades av nån form av objektivfel, blev skickad på service och då servicen drog ut på tiden fick jag istället en helt ny kamera! Behöver jag förtydliga HUR glad jag är...?!
 
Första bilden! Tack Expert i Årjäng för det!
 
DAGENS bästa för idag är ju annars självklart (förutom att det fortfarande är semester, barnen är friska och jag har en otroligt fin familj!) dels att vi äntligen fick lite badväder!
 
Samt mycket positiva nyheter från en vän som behöver all positivitet han kan få just nu och ett vackert MMS från en annan vän ♥... Sedärja, det finns mycket att vara glad för en vanlig tisdag bara man tänker efter ;-) !
 
Just ja, en sak till...
Min mobil överlevde systemåterställningen jag var tvungen att göra och fick nytt liv igen! Gött - Can't live without it ;-) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0