Att hitta sin egen stil

En av Hollywoodfruarna känd från TV, Maria Montazami satsar som bekant stenhårt på tofsar som dekoration överallt. Oscar däremot...
...är mer inne på knutar och jobbar efter principen, hittar man ett snöre måste det knytas fast! Helst, hårda dubbelknutar...
 
Jag är dock inte riktigt lika imponerad av den här nya inredningstrenden men att förklara det för den lilla "knytaren" är som att prata med en vägg...
"Det var inte jag, det var Rasmus! Men visst är jag duktig på att knyta?!"
 
Och visst, det kan jag ju inte annat än att hålla med om - knyta kan han! Skylla ifrån sig på ett trovärdigt sätt får han nog däremot jobba på ;-) !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0