Gå vackert...

...är väl kanske inte Zingos starkaste sida. Eller starkaste är det väl kanske ändå för den hunden har krafter när han vill! Och jag varierar mellan halvstryp och mjuk dressyrlänk i propylen (tror jag materielet heter) med varierande resultat men nu har jag "hittat hem"! 


Ja, eller gårdagens då men ändå...
 
En reflexsele från Best Friend Gear inhandlad på ICA för knappt en hundring (med en rabattkupong på 20 spänn.) Som hittat!

Satt som skräddad och var en fröjd att använda, inte mera drag i kopplet än med de andra alternativen och då får man ju säga att denna variant är både trevligare och skonsammare! Fanns i brunt, svart och rött. Min vana trogen borde jag kanske köpt en röd (det brukar ju mina fyrbenta vänner få stå ut med...) men nej ombyte förnöjer och den bruna matchade ju läderkopplet bra ;-) !



Och vovven him self verkade mycket nöjd han också - 4 tassar av 4 möjliga.

Även om Oscar inte riktigt greppat varför Zingo går på 4 ben och vi på 2... Det har förövrigt varit dagens huvudbry för den lilla mannen! Det och varför Zingo alltid bajsar PÅ växterna utmed vägen och inte under dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0