Ny vecka...

...nya mil!
 
Zingo och jag trotsade ösregnet i förmiddags och gav oss ut på en tur. 1 timme och 45 minuter senare hade vi avverkat 11 km.
Gick ungefär samma varv som igår, bara att jag passade på att gå järnvägen åt ena hållet när jag för en gång skull inte hade barnvagnen med mig. 3,5 km järnväg, 4 km landsväg och 3,5 km grovt kuperad skogsbilsväg - snacka om varierande träning...
Det är inte alltid jag använder Runkeepern längre men idag när jag faktiskt hade den på så slutade den givetvis fungera efter 7 km... Typiskt eftersom jag just idag var lite nyfiken på sträckan. Men som tur är går det ju att korrigera i kartan i efterhand så det har jag gjort för att få fram det rätta avståndet.
 
Fick dock lite skav på vänster fot idag så vi får se hur det funkar att gå imorgon....
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Blev inspirerad av dina promenader så jag gav mig ut ikväll jag också. Tyvärr så får jag ont typ överallt av att gå så jag sprang det mesta av sträckan trots väldigt oanpassad klädsel:)
Ska verkligen försöka skärpa till mig med träningen nu! Det har bara blivit fotboll och golf ett tag så jag behöver verkligen något annat nu

2012-06-26 @ 00:30:17
URL: http://Tessanslchf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0