Go'morron fredag!

2012-03-16_07_47 (MMS)

Tog en promenad till dagis idag. Blir alldeles för sällan av att jag gör det nuförtiden när jag ska lämna/hämta på 2 ställen men egentligen går det nästan fortare (eller nej, kanske inte FORTARE men inte så mycket längre...) än att ta bilen + att det är skönt att få lite luft. Dock nöjde jag mig med dagissträckan då jag nog ska låta min fot vila idag... Rasmus lät oss sova till smått otroliga 5 imorse och då kom han dessutom inknallades till oss på egen hand! Underbart! Fortsätt så! Nu ska jag sätta fart med dagens beting för efter lunch ska jag på utvecklingssamtal för Rasmus och sedan i eftermiddag bär det av till vattenlekskola. Ingen rast och ingen ro ;-) !! Ha en bra Dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0