Från en sysselsättning till en annan...

...men alltid fullt upp!

Slår ihop böckerna för idag. Iallafall tillfälligtvis, möjligtvis tar jag "ett ryck" till ikväll!

Nu ska jag åka och hämta hem (eller ska jag kanske säga "fånga in") de små. Det är inte alltid man är så poppis när man kommer, iallafall Oscar tycker alltid att jag kommer för tidigt!


Rasmus brukar bli gladare, men det beror nog mest på att han vet att han får ta ner både "tutte" och "snutte" från hyllan då. Eller "mina grejjer!!" som han säger själv så fort han ser mig och har kramats en stund...


Oscar skjutsar mer än gärna runt på lillbrorsan om cyklarna finns ute när han är med och hämtar på Nyckelpigan... Bilderna ovan är från igår men jag skulle gissa på att ungefär samma sak kommer utspela sig idag!

Ett, tu, tre - "eftermiddagspasset" börjar nu!

Och plötsligt har himlen klarnat upp och solen skiner - i dubbel bemärkelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0