God Jul?!

Den här hösten har verkligen "försvunnit"... Känns lite knepigt att det redan är 1:a advent till helgen och om en månad så är hela julhelgen faktiskt över... För att vara ärlig känns det som att december skulle kunna få kvitta i år men nej, naturligtvis ska vi väl försöka få till både advent och jul även i år - om inte annat för barnens skull.
 
Dock känns det som att det är dags att lägga på ett kol. Bara nån enstaka julklapp är inhandlad, jag har inte ens börjat fundera på att adventspynta än och julkorten som brukar vara färdiga att skicka vid det här laget blir det nog inget med i år för som sagt - hösten "försvann"... Som tur var bestämde jag mig iallafall tidigt för att i år skippa "paketkalendrarna" jag slet med så i fjol och köpa färdigt istället!
 
Haha och lyckligtvis kommer jag faktiskt för en gång skull ihåg VART det "säkra stället" är...
 
Sen vet jag också att det hade räckt mer än väl med varsin chokladkalender men, men inte helt fel att sprida ut julklapparna lite också och LEGO glädjer / roar ju faktiskt även efter december...
 
Månne det blir jul även om vi inte får iväg några julkort i år?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0