Tycker om Dig!

Uggla var helt klart bäst i kvällens "Så mycket bättre!" då det var Sylvia Vrethammars tur...
I förra veckans program (Ugglas dag, som jag inte såg utan bara lyssnat på i efterhand) var det i princip bara Darin som jag kunde "godkänna" medans det ikväll var flera som var bra förutom Uggla. Kanske för att jag verkligen gillar Uggla och föredrar att han framför sitt eget medans Sylvia knappast hör till mina favoriter och därför ser jag ingen nackdel att hon framförs i lite nytappning...
 
Förövrigt sitter jag uppe och väntar på min man som är ute och "rumlar" ikväll. Men jag får nog snart ge upp, gå och knyta mig och hoppas på att natten bjuder på mer sömn än natten till idag...Har sagt det förr och säger det igen - 180 cm är INTE brett nog för 4 personer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0