Dagen D!

Idag, om bara några timmar faktiskt är det dags - kalasdag! Oscars första kompiskalas - gissa om det är någon som -är spänd av förväntan...
 
Det blev sent i säng igår kväll (igen!) och imorse var jag uppe klockan 6 (på en ledig lördag!) och började baka tårtor. Eller ja, baka och baka - la ihop, har faktiskt fuskat och köpt färdiga tårtbottnar!
 
Just detta med tårta är väldigt viktigt för lillkillen, för även om jag tror att han egentligen tycker glass är godare så är det grejjen med själva tårtan som är just grejjen och vaddå, det är väl klart att han ska ha tårta om han vill det!
 
Kreationen på självaste födelsedagen, eller ja dagen efter födelseda'n blev det ju eftersom vi var ute och flög just den 29:e september när han faktiskt fyllde. Jo, den tyckte han om men nu efteråt har jag fått höra att det var ju ingen tårta...
 
Kom på att jag faktiskt inte lagt upp några bilder från kalaset med farmor'n och farfar'n så jag passar på att göra det nu - innan det är dags för nya bilder...
 
Hej å hå - slut på kafferasten MYCKET att fixa med - ikväll ska jag sova tiiiidigt!
 
Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0