Fuktig, blötare,

inte torr nånstanst! Men har Bettan bestämt sig så har hon bestämt sig...
 
En snabb (myggfri!) promenad och åh va skönt det känns efteråt! Dock kommer mina joggingskor (som jag faktiskt även powerwalkar i) aldrig bli vad de har varit. Men, men det får bli att investera i ett par nya till våren! För "blötstatus" i skogen just nu är att det är inte frågan om att man kan gå bredvid pölarna utan snarare hur djupt man ska trampa ner sig...
 
Dessutom ger jag mig själv en klapp på axeln då det är 3:e sockerfria dagen idag. Eller sockerfri och sockerfri men godisfri. Har varit alldeles för mycket av den varan (igen!) den senaste tiden men nu så. Kan Patrik sluta snusa (2 dygn utan nu!) så kan jag banne mig sluta äta godis... (Iallafall på veckorna!)
 
När jag väl bestämmer mig brukar jag just ha bestämt mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0