Varför promenera?!

När man kan äta glass!!!
 
 
 
För nej, Rasmus ville minsann INTE åka vagn idag (som han annars brukar älska!) så vi blev hemma. Egentligen kanske lika bra det för min handled... Och istället har vi haft lite glassmys - det tackade han minsann INTE nej till och inte mamman heller! Gullungen!
 
"-Mamma älskar Dig Rasmus!"
Han tittar på mig en stund under tystnad för att sedan svara,
"-Ok!"
 
Och efter lunch och glass övertygade han mig om att få sitta i soffan en stund med tutte och snutte.
"Ja, men då får du lova mamma att inte somna!"
"Ja, jag lovar!!"
Haha, men jag antar att jag får skylla mig själv när jag gick på den lätta...
 
Men nu måste han strax vakna då vi snart hemma hem storebror, han lär väl vara nöjd när han fått vara med på mellanmålet och allt. Hos honom samlar man minsann inga pluspoäng genom att hämta hem tidigare - snarare tvärtom! Måste vara världens bästa förskola med tanke på hur gärna han vill vara där! Skönt att han trivs!
 
Förra veckans utflykt in till brandstationen i Årjäng. En skara mycket nöjda små brandsoldater!
 
Kuckelikuuu! Rasmus - dags att vakna NUUU!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0