S som i...

...shopping!

I eftermiddag har jag och maken varit iväg på tur. Förenade nytta med nöje skulle man kanske kunna säga då Patrik skulle visa hus i närheten av Töcksfors och då han samtidigt var i desperat behov av nya gympadojjor så fick jag ställa upp som "sällskapsdam" och smakråd (läs kontrollant så han köpte rätt!) för ett stopp på shoppingcentret efter husvisningen. Farmor'n och farfar'n var snälla och underhöll de små hemma under tiden.

Och japp, skor fick han tag på...
 
...ha, ha exakt likadana - fast HELA!
 
Och själv fyndade jag en träningsoverall!

Fynd värt namnet! 99 spänn för både byxa och jacka! Byxorna var lite tighta men det var egentligen bara jackan jag ville ha så det spelar mindre roll. B I L L I G T !
 
Och det bästa om man frågar Oscar...

Ääääntligen har han fått en skål till sitt salt så han kan ta sig när han vill! Vi får väl dock ställa den långt upp på bänken så inte lillebror kommer åt den eftersom han (som med allt annat!) gärna vill göra allt som storebror gör och det blir ju inte så lyckat eftersom han ju faktiskt hör till den majoritet som INTE ska äta mer salt än nödvändigt...
 
Hur som helst "försvann" den här da'n i ett fasligt tempo (jag som inte ens hade några planer imorse...) och nu känns det som att det börjar bli dags att leta reda på John Blund. Måndag imorgon och en minst sagt fullspäckad vecka har vi framför oss! 
 
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0