Efter regn..

..kommer sol! Tänk att det stämmer nästan alltid, både när det kommer till väder som sinnestillstånd och allmäntillstånd...


Hur som helst är småttingarna på dagis idag igen och jag börjar faktiskt pigga på mig en aning jag med. Skönt. Nu gäller det bara att försöka återhämta lite krafter.. ..inte helt lätt dock för det finns verkligen inte hunger i kroppen när man bara legat i ett dagar.... Och kaffe väntar jag nog med tills imorgon iallafall.

Glädjande nog stämmer inte veckans väderprognos nåt vidare utan himlen är idag faktiskt riktigt blåfärgad dekorerad med en stor sol!

Tror jag ska prova mig på en promenad för att hämta de små och kanske ta med varsin hink att samla "skatter" i utmed vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0