Dokumentera mera..

..eller också inte, det är frågan!


Vardagen snurrar på...



...och ibland hinner man liksom inte riktigt med.


Av olika orsaker har jag tänkt mycket fram och tillbaka på bloggens vara eller inte vara och har nog bestämt mig för att låta den vara - alltså vara kvar även om det för tillfället är lite glest mellan inläggen.



Fortsätter dock att Instagramma i bibehållet tempo - elisabettan79.



Livet är inte enkelt, men det är det väl kanske inte meningen att det ska vara heller...


...precis lika svårt som att vinna mot Oscar i monopol när reglerna hela tiden ändras - till hans fördel.

Men jag ska inte klaga, Oscar lät mig ha alla röda hus så att han kunde få ha de gröna...



Go'natt, nu ska jag försöka ta igen lite sömn...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0