Morgonhumör..

 
..är INTE min starka sida. Och ska jag tro min man så blir det stadigt värre. Usch - stackars honom som får somna brevid ett lamm och vakna brevid ett rytande lejon ;-).
Men han är listig...
 
...senaste tiden har han nämligen kommit med kaffe på sängen åt mig - klart humörhöjande :-) ! Så också imorse.
Dessutom sov faktiskt barnen något längre än de brukar imorse vilket också gör sitt till. Busade till det lite och serverade kolhydratbomber i form av rostat vitt bröd med MARMELAD till frukost.
Rasmus reaktion på det var:
"-Är det lördag idag?!"
Hehe, snacka om invanda veckodagsrutiner... 
Nu har jag iallafall kört Mimmi, Musse, lilla OCH stora Hello Kitty till dagis, eh just det - Rasmus och Oscar hängde visst med också. (Snart får vi väl tillägg på dagisavgiften för allt utrymme Rasmus packning tar upp ;-)...)
Och idag blir det nog en bra dag för när jag kom ur duschen imorse tittade Rasmus skeptiskt på mig och sa sedan,
"-Du får kissa utan snopp! Meen det kommer växa ut en snopp på dig också sen mamma."
 
Ok, spännande ;-) ... ...Rasmus verkade iallafall tycka att han sagt något riktigt snällt och uppmuntrande!
Nu kör vi TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0