Livet...

...är som en bok och alla böcker har olika innehåll och är olika långa, slutar olika och lämnar olika känslor efter sig...

För mig kommer du bli en nallebjörn, en stor gosig, mjuk nalle. Dessutom känns det bra att veta att du också kommer vara ett träd och en ängel. T.o.m spökvarianten känns bra för det betyder att jag inte behöver vara spökrädd...

Min vän. Min hjälte. Mitt bollplank. Min mentor. Min vän.

Att ha byxorna bakåfram, att strunta i mascara...

...att äta frukost framför TV:n, att ha kläder som inte matchar, att ta hur många skedar Obo'y man vill.

Att fånga dagen. Varje dag.

Min vän.







Kommentarer
Postat av: Pappa P

Underbart skrivit :)

Svar: <3
Elisabeth Andersson

2013-12-11 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0