Sockerfritt...

...helt garanterat faktiskt!  
Nu är "pepparkakshusen" jag och barnen påbörjade förra veckan färdiga! Ett riktigt roligt pyssel faktiskt.Oscars hus är klätt med en slags "skumpapper" medans Rasmus är gjort med filtark. Skulle jag någon gång göra projektet igen ska jag absolut använda filt för det var enklast att jobba med. Nu återstår bara att dekorera med lite "snö" och riktiga pepparkakor. Iallafall runt Oscars hus, Rasmus ser inte sitt hus som en prydnad utan mer som en bostad för diverse plastfigurer...Och det är inte bara byggnader som är sockerfria här i huset... ...för nu är Herr Pepparkaka nyfixad och redo för att hålla Texas sällskap ute på trappen igen.Nästan finare än nyskick blev han faktiskt :-). Undrar förresten om det är nån mer än jag som målar 10 cm från stryktvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0