Torsk på berget

Nu var det allt väldigt länge sedan jag bjöd på nån matinspiration här i bloggen så nu får det vara dags!
 
 
På önskemål av min man så gjorde jag egna "fiskpinnar" ikväll. Ny för mig, en gammal klassiker för honom. Klart godkännt och bra med nåt nytt att variera fiskintaget på.
 
Och av grönsakerna som blev över...
 
...grunden till en soppa tänkte jag. Med buljongen som är kvar, kokosmjölk och kanske lite mjukost som smaksättare blir det nog kanon, eller iallafall något som duger som lunch.
 
Haha, sen vet jag inte om detta skänker nån inspiration men om inte annat kan det ju kanske inspirera mig en annan dag när jag har idétorka och går tillbaka och tittar här . Inte helt fel det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0