Världens bästa..

..pappa kommer han bli vår lilla Rasmus!
 
Idag har han grejjat, pysslat och inte minst pussat med sin lilla bebis så man blir alldeles tårögd för han är så gullig.
 
"-Vad heter bebisen då?!"
"-Det kommer jag inte ihåg. Jag tror hon heter Buzz, Men Maria har en bebis som heter Molly. Henne har vi skickat paket till!"
 
Och japp, det har han rätt i! Min allra bästa , bästaste kompis (och hennes man då förstås ♥!) har fått en liten bedårande flicka. Och ja, jag tror faktiskt att jag är nästan lika glad som dem över det. Världens sötaste lilla flicka ♥ !
 
Hoppas att jag snart, snart får tillfälle att träffa den lilla guldklimpen, och ja självklart hennes föräldrar också då ;-) !
 
Tur att jag har mina egna guldklimpar också...
Riktigt mycket gos har de små bjudit på, både igår och idag. Skönt, då det en period kännts som att det bara varit pappa som varit bra nog...
 
Världens BÄSTA! Trots att de brottat ner sin mor på golvet....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0