Från topp till tå..

..eller åtminstone ankelhöjd!
Svärmors garderobsröj jag nämnde igår resulterade nämligen i viss påfyllning av min egen garderob..
En kjol som jag är alldeles förälskad i! Mjuk och sval fast den är lång, 3 önskningar på en gång ;-) !
Tack kära svärmor!
Dessutom har jag införskaffat något jag tänkt länge men som inte blivit av..
..tadaa - en cykelhjälm! Det är vad jag kallar VÄLKLÄDD ! Gissa vem som ska ge sig ut och cykla om en stund?!
Och just det, Rasmus fyndade i garderoben han också..
Älskade lilla knasboll! Farmors svettband från åttionånting har han haft på sig sedan han fann det - dagis mest välklädda idag skulle jag tro... ...åtminstone mest annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0