Fynd värt namnet!

Idag har jag och barnen varit på "Återvinsten" här i Årjäng och fyndat.
Jag har faktiskt aldrig varit där tidigare men jag ska absolut åka dit igen vid nåt tillfälle!
Ett skrivbord som barnen ska få ha i lekrummet som pysselhörna, en liten hemsnickrad barngrupp i furu som jag troligen tänkt måla vit och ha på farstukvisten eller altanen samt en stor påse med spel, pussel, serietidningar och böcker. Hur billigt som helst!
En del av serietidningarna lär gå åt till "decoupagebyrån" jag håller på med, även om jag lovat Oscar att han ska få läsa dem först. Second hand är kul även om man kan förundras över varför andras "skit" alltid är mer intressant än ens egna..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0