Vår lilla livräddare

Idag har det varit en riktig segdag.
Vaknade zombietrött imorse, hade en segstartad förmiddag för att komma igång lite mitt på da'n och därefter tappa farten igen... Uughrugg för såna orkeslösa dagar... Trodde att jag skulle ta mig ut och springa ikväll när barnen lagt sig men nej, blev sittandes på farstukvisten med min kaffekopp istället - totalt avslappnad.
Skönt på sitt sätt men samtidigt stressande för det jag kanske borde gjort istället...
 
Nån som däremot inte legat på latsidan idag är Oscar... ...ytterligare 2 märken till samlingen! Två märken med lite extra betydelse då han egentligen först inte ville gå till simskolan idag för att han absolut INTE ville ha flytväst på sig och absolut inte ville bada med kläder på sig som han visste stod på dagens planering.
 
Men dit gick han (fick bestämma själv) och lyckades gjorde han. Dessutom simmade han 10 meter idag vilket är ungefär det dubbla mot vad han klarat tidigare. Vår duktiga kille!
Oscar och Rasmus - helt klart finast i världen! Nehä, kanske dags att ramla i säng och hoppas på att energin är åter till imorgon...
Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0