Klok som en bok...

...är han vår lilla Oscar och även om jag kanske inte så ofta delar med mig av hans genialiteter nu längre så fortsätter de komma i samma tempo (om inte högre!) som förut.

I eftermiddags frågade Rasmus mig;

"-När blir jag stor mamma?!"

Och innan jag ens hann att börja fundera på vad jag skulle svara så svarade Oscar i mitt ställe...

"- Det kommer nog dröja ganska länge du. För mig har det tagit 6 år!"


Tur att storebror finns och kan svara på alla tänkbara grubblerier som man kan ha som (snart) 4-åring.

Senare berättade även Oscar för mig att de flesta kemikalier är brandfarliga och att han önskar sig de flesta julklapparna direkt från tomten så att det inte ska kosta så mycket pengar för oss (mamman och pappan...).

Underbara, älskade, omtänksamma Oscar...


nyss var du bara en liten fis och nu är du en stor tänkare <3 !






Kommentarer
Postat av: Pappa P

Min älskade lilla skitunge !!!

2013-11-26 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0