Ett stort arsle..

..puttrar på spisen.
Eller ja, arsle och arsle men en bit bog som jag tänkte tillsammans med massor morötter! Förövrigt årets sista egenodlade.Så mycket mer än så blir det nog inte gjort idag då jag fortfarande inte är kry och Oscisen nu också gjort mig sällskap.
Han klagar över huvudvärk (jag vet preciiiiis hur han känner) och hade dessutom nästan 39 graders feber imorse. Men efter ipren och en stor dos kortison är han ok. Eller som han själv säger...
"-Idag är det bäst jag tar det lugnt och spelar på plattan hela dagen..."
Haha och han verkar inte direkt ledsen över det heller ;-). Och jag är återigen tacksam för 10mg tabletterna vi fått licensutskrivna, skillnaden blir STOR för lillplutten att svälja dem mot de på 1 och 2,5 när han dagar som idag skulle ha en morgondos på 18(!) mg. Mammas lilla snutt. ♥
Och medan köttet puttrar, Rasmus är på dagis och Oscar spelar...
...passar jag på att utklassa mina motståndare i wordfeud. Haha, mer tur och tillfällighet än skicklighet men ändå :-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0