Att gilla läget...


...och göra det bästa av situationen.

Ni som brukar kika in här kanske minns att jag var iallafall lite irriterad (skitarg!!!) på Rasmus i höstas efter att han istället för att räkna får eller dekorera fönstrena...

...ägnat sig åt ordentlig tapetrivning innan han somnade.

Hmm - en sån där sak som man uppskattade mindre mycket. Men ändå, det var bara tapet - på en vägg som dessutom på sikt ska rivas då det är där hans sovalkov kommer bli.

Har dock retat mig på den stora vita fläcken så idag åtgärdade jag äntligen problemet.

Blev riktigt nöjd faktiskt (överväger att riva lite i tapeterna i vårt sovrum också ;-)...)

Och jag är mer än säker på att Trolle inte skulle haft nåt emot att ligga i sängen dygnet runt - han var som lite proffs på det...

Och Rasmus...

...blev mer än nöjd - även om han aldrig hann träffa Trolle. Men han gillar ju hundar i allmänhet.

Bara han nu inte tar min lilla "renovering" som en uppmuntran till fortsatta "hantverk"...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0